aliciiahhs

Alla inlägg under september 2011

Av Alicia Daulin Börjesson - 11 september 2011 18:58

hej nu är det en vecka kvar till jag fyller 13 år:)  idag har jag spelat match :) vi förlorade med 4-0 ..

Nästa vecka har jag ganska fullt upp eller iallafall några dagar

Måndag: Skola Plugga

Tisdag: Skola Plugga Träna fotboll

Onsdag: Skola Ev. Rida på Lucy

Torsdag: Skola Plugga Rida i Vedis

Fredag: Skola Plugga Träna fotboll

Lösdag: Kompisar ev. rida på Lucy

Söndag Fyller jag år:)

Men nu vet ni vad jag sk a göra men nu ska jag plugga och

göra läxor så byebye

Av Alicia Daulin Börjesson - 9 september 2011 13:25

hejsan jag är i skolan nu har typ slutat eller jag har håltimme men bussen kommer inte förens 15.20 så man kan sitta i biblan och blogga lite det kanske blir en bild sen  

Av Alicia Daulin Börjesson - 7 september 2011 21:15

Lixom jag har blivit ett jätte stort fan av Veronica Maggio jag lyssnar på henne hela tiden ..



Veronica Maggio - Sju Soger




                  R.I.P   STEFAN LIV

Många av er vet väll vad som hänt men för er som inte vet så har juh den kända hockey målvakten Stefan Liv dött i en flygplanskrash han var på väg till ryssland för och spela hockey han spelar juh i ett ryskt hockeylag för han lämnade juh HV71 för lite mer en ett års sedan.. för mer information tryck på länken    http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/article13589102.ab

         

Av Alicia Daulin Börjesson - 2 september 2011 13:40

hej nu är jag i skolan fast vi har slutat men min buss kommer inte förens vid 15.00 så jag är inne på biblioteket och bloggar men nu ska jag gå så byebye

Av Alicia Daulin Börjesson - 1 september 2011 22:00

nu ska jag gå och sova idag i skolan hade vi inriktning jätte kul jag har drama och drama läraren va i bäckarby så vi fick vara själva och lela lekar skoj skoj men nu ska jag sova så natti natti och sov sött

Av Alicia Daulin Börjesson - 1 september 2011 07:12

hej och godmorgon idag är det skola inte det finaste vädret ute men man är juh inne så det är juh bra

förlåt för att jag inte skrev igår men jag hade inget och skriva om men ni får kommentera vad jag ska skriva om men nu ska jag fixa mig och åka till skolan kanske bloggar i skolan får se men nu ska jag gå så hejdå

Presentation


Hej jag heter Alicia. Jag är 13 år. I min blogg skriver jag om min vardag..!
Kommer inte bli jätte många inlägg varje dag men oftast ett per dag ifall jag hinner ;)
Hade bra! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Google Översätt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards