aliciiahhs

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Kanske börja blogga igen (:

Av Alicia Daulin Börjesson - 23 oktober 2011 21:53

hej alla läsare ska försöka börja blogga lite har haft en lång bloggpaus nu men jag kommer lägga ner blooggandet om jag inte får några tips om vad jag kan skriva så kom med förslag..

Under min bloggpaus har det hänt två speciella saker eller speciella och speciella men två roliga saker och det första är att jag fyllde år den 18 september och den andra är att jag har varit i ullared och där köpte jag lite saker t.ex en one peace på min födelsedag fick jag en ny mobil en samsung galaxy 5 :D supernöjd

Men nu ska jag sova Natti Natti & Dröm Sött

  ganska gammal bild men har inga andra på datan nu <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia Daulin Börjesson - 19 januari 2012 21:29

Heej bloggen förlåt för dålig bloggning :/ Ska snart sova så jag bloggar från mobilen och därför blir det inget långt inlägg känns lite onödigt o sätta på datan för ett litet inlägg. Idag har jag ridit hade bästaste X-Lady :* Men nu ska ja...

Av Alicia Daulin Börjesson - 17 januari 2012 18:06


Okej Hej hej idag har skolan varit ganska chill vi hade bad men jga var inte med så jag gck en promenad istället innan badet va det brandövning :/Gissa om det var kalt eller ? :O       Eftersom ingen kommenterade vad ni ville ha så väntar jag...

Av Alicia Daulin Börjesson - 16 januari 2012 21:29

Dag 01- Mitt rum.Dag 02- Mina resor.Dag 03- Min blogg.Dag 04- 2011 bilder.Dag 05- Min förändring.Dag 06- Funderingar.Dag 07- Kärlek.     Se om det funkar börjar i mon :* ...

Av Alicia Daulin Börjesson - 16 januari 2012 21:19

Hej hej   Nu har jag kommit på två saker jag kan göra i min blogg men jag vet inte vad ni vill..                          Dagens Blogg.. Dagens blogg: Då skriver ni i komentarsfältet att ni är med och så drar jag lott utav de som är med...

Av Alicia Daulin Börjesson - 16 januari 2012 09:01

Hej hej nu sitter jag i skolan vi har data lektion :/ Fast ganska chill.   Förlåt för att jag inte bloggade så mycket i helgen men hoppas ni hade kul endå jag var ju med Lina så jag kunde och hann inte blogga så mycket men nu kommer jag ta igen o...

Presentation


Hej jag heter Alicia. Jag är 13 år. I min blogg skriver jag om min vardag..!
Kommer inte bli jätte många inlägg varje dag men oftast ett per dag ifall jag hinner ;)
Hade bra! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Google Översätt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards