aliciiahhs

Alla inlägg under april 2011

Av Alicia Daulin Börjesson - 29 april 2011 15:20

hej nu ska jag plugga för jag ska ha prov på tisdag men jag ska äta med sen ska jag på disco jätte kul hejdå=)

Av Alicia Daulin Börjesson - 29 april 2011 07:02

Hej nu ska jag snart eller om typ 45 min hahha åka till skolan =( nu är det tråkigt sitter o lyssnar på en jätte bra låt men nu ska jag gosa färdigt med min katt <3

så ja bloggar sen

 






Puusss

Av Alicia Daulin Börjesson - 28 april 2011 18:59

hejhej fotbollen gick bra jag är inte slut iallafall haha ska snart ducha har inte så mycket o skriva om men jag kan berätta om fotbollesträningen vi började med att passa sen volly sen knä sen nick sen körde vi nått annat som jag inte vet men sen i slutet så körde vi match och då fick jag stå i mål och det gick ganska bra jag släppte in ett mål men jag är så kort jag är bara 153 och alla andra i laget är typ 160-168 tyyp så det var jätte svårt men men du ska jag ducha så byebye och godnatt sen<3

Av Alicia Daulin Börjesson - 28 april 2011 14:36

HejHej idag är det dags igen jag ska på fotbollsträning klockan fem till halv sju =)

Men jag har inte så  mycket och skriva om nu men ni får ha det bra så ska jag förhoppningsvis hinna skriva mer i kväll får se om jag är helt slut eller om jag orkar det gör jag någ för jag har bra kondis haha noot men ska någ ut och springa en runda när mamma kommer hem hon kommer snart ska försöka få med bror med haha han har inte heller så bra kondis men jag skriver mer när jag kommer hem från träningen eller när jag har sprungit klart ..

HejjjHejjjjförstår inte så bra men låten är bra iallafall=)

Av Alicia Daulin Börjesson - 27 april 2011 20:54

hej förlåt för min dåliga uppdatering men hinner inte med igår hade jag fullt upp först skolan sen när jag kom hem så skulle vi in till vetlanda o köpa nya fotbollsskor och idrottsskor sen efter det så var det träning och efter den så var det hem o ducha och sen kolla på tv och sen gå o lägga sig somnade typ på en gång som en duns.. haaha<3

puss ska försöka bli bättre men sluta inte följa min blogg så är ni jätte snälla<3

 

Av Alicia Daulin Börjesson - 25 april 2011 21:05

jag vet jag vet jag uppdaterar jätte dåligt men jag ska bli lite bättre jag lovar men idag har jag inte gjort så mycket eller jag har varit hos min farmor typ hela dagen men nu ska jag sova så godnatt<3

pusspuss

 

Av Alicia Daulin Börjesson - 23 april 2011 21:52

hej nu tänker jag ha en frågestund ställ så mkt frågor som går och skriv dom i en kommentar kommer svara på dom då & då för att ha någogt att skriva om så byebye skriver i morgon så godnatt & dröm sött<3 puss från mig  hehe ser helt konstig ut men jag ville visa min hårrosett som jag lyckades med efter väldigt mycke träning

Av Alicia Daulin Börjesson - 23 april 2011 14:42

  Omg var skit länge sen har inte kvar ditt numer men om du kollar min blogg så skriv det gärna saknar dig sjukt mkt (VedisBästis)

Presentation


Hej jag heter Alicia. Jag är 13 år. I min blogg skriver jag om min vardag..!
Kommer inte bli jätte många inlägg varje dag men oftast ett per dag ifall jag hinner ;)
Hade bra! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Google Översätt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards