aliciiahhs

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Alicia Daulin Börjesson - 11 april 2011 19:28

4:e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv. det blir lite svårare men har typ ingen bild på det men ska försöka hitta  igentiligen är det inget konstigt men jag vann min första rosa/lila rosett på hopptävling=)

Av Alicia Daulin Börjesson - 11 april 2011 19:19

ChaCha Bloggen ( haha ) jag hann nt blogga igår elr jag hann men jag orakde inte om jag ska vara ärlig=/ Ramlade av hästen 2 gånger men han var bara 4 år och dom har bara ridit han ca: 10 gånger så det var inte så lätt men han blev först skremd av hundarna sen så hade han bestämmt dig för o va dum min ridlärare ville tillochmed döda honom när han är så dum i huvudet men jag ska rida på han igen=) man ska ju inte bli rädd bara för man ramlar av

  det var han jag red o han heter Molle=) söting men dum eller han är ju inte dum men han var det då men han är busig och smart(A)

hejdå bloggen

Kan ni inte börja kommentera lite det blir roligare då  

Presentation


Hej jag heter Alicia. Jag är 13 år. I min blogg skriver jag om min vardag..!
Kommer inte bli jätte många inlägg varje dag men oftast ett per dag ifall jag hinner ;)
Hade bra! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Google Översätt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards