aliciiahhs

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Alicia Daulin Börjesson - 15 juni 2011 15:48

  Jag är en typisk peace Love tjej <3
Man måste verkligen ta vara på livet.. för det är inte förevigt
man får inte se det negativa i saker och ting utan se de positiva
för det finns där i varje liten sak, även fast man inte kan tro det
Vi ska vara nöjda över våra liv, kroppar, personligheter... annars blir livet inte roligt!
Även fast man inte är populärast, inte har störst bröst eller är smalast i skolan är man omtyckt av fler än vad man tror.

Det är bara och sätta fart och göra roliga saker som man själv blir glad av... bara en liten picknik med mamma.. man kanske inte märker det men man blir lyckligare och gladare för familjen betyder mest! <3
man kanske inte får alla märkes-kläder, föräldrarna är skilda, ingen bryr sig om en men du får tacka för du finns <3

Presentation


Hej jag heter Alicia. Jag är 13 år. I min blogg skriver jag om min vardag..!
Kommer inte bli jätte många inlägg varje dag men oftast ett per dag ifall jag hinner ;)
Hade bra! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Google Översätt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards