aliciiahhs

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Alicia Daulin Börjesson - 16 januari 2012 21:29

Dag 01- Mitt rum.
Dag 02- Mina resor.
Dag 03- Min blogg.
Dag 04- 2011 bilder.
Dag 05- Min förändring.
Dag 06- Funderingar.
Dag 07- Kärlek.



Se om det funkar börjar i mon :*

Av Alicia Daulin Börjesson - 16 januari 2012 21:19

Hej hej


Nu har jag kommit på två saker jag kan göra i min blogg men jag vet inte vad ni vill..




                   Dagens Blogg..

Dagens blogg: Då skriver ni i komentarsfältet att ni är med och så drar jag lott utav de som är med.



                   Frågestund..

Frågestund: Då skriver ni frågar till mig i komentarsfältet och så svarar jag på frågerna som jag får in


Ni får kommentera om vad ni tycker är bäst så tar jag det som får fläst UNDERSTANDING ? :D





Men nu ska jag typ sova så ni får ha det bra :*



Puss Puss Bitches ! :*

Av Alicia Daulin Börjesson - 16 januari 2012 09:01

Hej hej nu sitter jag i skolan vi har data lektion :/ Fast ganska chill.


Förlåt för att jag inte bloggade så mycket i helgen men hoppas ni hade kul endå jag var ju med Lina så jag kunde och hann inte blogga så mycket men nu kommer jag ta igen och blogga bra :D


Vet att min blogg ser förjävlig ut men det får ni leva med tills jag fixar det för jag har gjort en ny header men det bara cp:ar men får försöka kontakta bloggplatsen och se vad dom säger men ni får ha det bra så bloggar jag mera ikväll :D



Pözz Pözz :*



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Alicia. Jag är 13 år. I min blogg skriver jag om min vardag..!
Kommer inte bli jätte många inlägg varje dag men oftast ett per dag ifall jag hinner ;)
Hade bra! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Google Översätt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards