aliciiahhs

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Alicia Daulin Börjesson - 25 mars 2011 19:24

Hej idag är det våffeldagen=) Jag har ätit våfflor men jag gillar inte det så mke men åt endå...

Skolan var faktiskt ganska skojjig vi började med engelska sen hade vi musik typ vi övade på vår pjäs.. Sen var det lunch vi fick fisk typ.. sen hade vi roliga timmen o då körde vi soffleken orka förklara hela man man sitter i en ring och har en extra stol i ringen sen har man en soffa och man har två lag och den som har den tomma stolen på sin högersida ska säga ett namn och om man har det namnet på sin lapp för man har en lapp med ett namn på så ska man sätta sig där o.s.v och man ska försöka få fyra spelare i soffan med det laget man är med i men jag orkar inte förklara mer..

Men sen fick vi typ chockladpudding=) Jätte gott

     Sommaren kan väll komma??


  Vill dit=)




Hejdå// Alicia

Presentation


Hej jag heter Alicia. Jag är 13 år. I min blogg skriver jag om min vardag..!
Kommer inte bli jätte många inlägg varje dag men oftast ett per dag ifall jag hinner ;)
Hade bra! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Google Översätt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards