aliciiahhs

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Alicia Daulin Börjesson - 31 mars 2011 19:50

Hej idag var skolan okej vi spelade upp teatern för lekis, tvåan och trean =) gick bra...

I morgon ska vi till reningsverket med klassen kommer stinka skit men men...

Juste i dag har min katt Petsson kastrearat sig och ni som inte vet vad det är så är det när man tar bort pungkulorna katten.

Men en av Petssons punkkulor låg i magen och inte i den där säcken så dom fick öppna upp hela magen och nu får han gå med tratt och får typ panik i mellan åt..

Jag bloggade inte i går för jag hann inte för efter skolan orkade jag inte gå upp på rummet utan jag var nere o spelade wii och sen åkte vi till vetlanda och sen när vi kom hem så spelade jag wii igen sen åt vi mat sen gosade jag med petsson och kollade på tv så jag tänkte inte på det..

Men nu ska jag gå så hejdå

    

Presentation


Hej jag heter Alicia. Jag är 13 år. I min blogg skriver jag om min vardag..!
Kommer inte bli jätte många inlägg varje dag men oftast ett per dag ifall jag hinner ;)
Hade bra! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Google Översätt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards