aliciiahhs

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Alicia Daulin Börjesson - 14 augusti 2011 23:42

Fullständiga namn: Alicia Maria Solveij Daulin Börjesson Födelsedatum: 1998
Hårfärg: Blont
Ögonfärg: Blåa
Längd: ca:155
Vikt: ca 43kg
Skostorlek: 38 / 39
Klädstorlek: 164 / XS-S
Civilstånd: kär
Humör: normal
MSN: fråga så får ni
Mobilnummer:

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? nej
Vad heter isåfall din pojk/flickvän?
Längsta förhållande 2 veckor
Har du kysst någon? jao


Har du strulat med någon du inte ens gillar? nae
Har du haft 3kant? nej
Troråd du på kärlek vid första ögonkastet? jao
Kärlek eller pengar? kärlek

FAMILJ
Vad heter din mamma? gissa dedu
Vad heter din pappa? gissa dedu
Har du syskon? ja
många? 1 syskon

Har du en stor släkt? jao rättså=P
Har du kvar alla mor & farföräldrar? nope
Känner du alla i din släkt? jao
Vem är du mest lik i din familj? alla typ säger att jag e lik min kusin=P

VÄNNER
Har du någon bästavän? jao
Har du många vänner? jao
Vad tycker folk om dig? snäll, omtänksam, rolig, söt
Vem har du känt längst? Josefin
Vem vet mest om dig? min mamma
Hatar du någon?
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? bara på skoj
Är du rädd för att bli utan kompisar? lite

SKOLAN
Har du bra betyg? får inte betyg enu(:
Skolkar du? nej.
Vad heter din skola? Landsbro skola
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? jao :P
Vad heter din favoritlärare? har ingen nu för jah har sommarlåv
Försover du dig ofta? ibland:p
Har du många kompisar i din skola? japp, men skolan har inte börjat än :P
Hur många går i din klass? 19 ska vi bli

FRITID & INTRESSEN
Går du i någon sport? jao :)
Vad tycker du om att göra? rida, kompisar, fotboll
Vilka sporter har du gått i? går på fotboll och ridning
Lever du för någon sport? maybe=P
Är du vältränad? Inte nu


MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? rock,pop,ibland hiphop

Har du alltid haft samma smak? haha, venne=P

Vilket är favoritbandet? hehe venne gillar inga band men älskar justin bieber, avril lavigne och michael jackson

En bra låt: alla Justin Biebers låtar, alla avril lavignes låtar, alla michael jacksons låtar <3

Vilken är din favoritfilm? Never say never

Vilken film framkallar starka känslor? venne

En rolig film:

Hur beskriver du musik? Ingen musik inget liv

Vad är bäst, film lr musik? båda <3

Har ni i familjen..
Pool? den e trasig=P
Studnixsmatta? vet ej vad de är
Cross/moppe osv.? nej men bror vill ha en cross
Mer än 1 bil? jupp
Jacuzzi? nix
Pingis/biljardbord? ska inskaffas=P

TILLSIST
Vad är klockan? 23:58
Vad ska du göra snart? sova + film :)
Vilket abonnemang har du? telia :P
Får du ofta positiva kommentarer om dig? haha, nästan alltid! =:)
Mår du bra? ja :)
Vilka ska göra det här testet? alla

Presentation


Hej jag heter Alicia. Jag är 13 år. I min blogg skriver jag om min vardag..!
Kommer inte bli jätte många inlägg varje dag men oftast ett per dag ifall jag hinner ;)
Hade bra! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Google Översätt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards