aliciiahhs

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Alicia Daulin Börjesson - 29 augusti 2011 17:22

hej nu har skolan börjat och min blogg har varit lite off men jag försöka börja blogga igen jag vet inte vad jag ska skriva om men jag kommer väll på lite

skolan i dag har varit okej jag har fått en läxa i franska men den är enkel man övar igentligen bara lite på utalet menmen..

många av er undrar juh säkert hur det är för mig nu när jag har börjat 7:an och det är super kul man känner sig så stor men sammtidig liten för man är juh större när man har fått flytta och har fritt heltochhållet med skåp och man får gå till kiosk men sammtidigt liten för man hittar juh inte till alla klassrum och så men man lär sig snart. Jag hade igentligen tur för jag går juh på samma skola som jag har gjort ända sen förskoleklassen men då var man juh inte på högstadiet mer en matsalen , bibliotek , slöjd och data så man hittar lite men inte allt men man har juh samma schema så snart kan man det utantill men nu blir det ett långt inlägg men jag ska försöka skriva lite man kan juh skriva i skolan också men nu ska ni få en bild och sen blir det hejdå ses nästa gång jag bloggar som antingen blir i kväll eller i mån:P

  Inte världens bästa bild men sak samma men nu ska jag gå och äta så hejdå♥

Presentation


Hej jag heter Alicia. Jag är 13 år. I min blogg skriver jag om min vardag..!
Kommer inte bli jätte många inlägg varje dag men oftast ett per dag ifall jag hinner ;)
Hade bra! :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Google Översätt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards